Hejsan

Kul att du hittade min nya blogg. Denna blogg är till för att få mig att få mins 2 nya tänder. Låter galet jag vet men jag har ej råd att betala själv. Har 0 kr i inkomst lever strax under existensminimum och har 3 barn att ta hand om.
Att gå till tandläkaren är en lyx som jag ej har 1 kr över till
Folk tycker kanske jag är pinsam som startar denna blogg men jag mår nu så dåligt att jag knappt kan gå utanför dörren. Att gå och handla mat är hemskt. Står i kön innan jag ska betala och önskar var gång att kassören/Kassörskan ska strunta i att prata med mig.
Prata med mig ja då ser man hur illa det är :(
Mina barn skäms väldigt mycket. Jag kan tänka mig att folk kommer tänka jaha denna människan ljuger och tigger pengar. Jag ljuger ej och kommer visa bilder på hur mina tänder ser ut (VARNING)
Sedan om någon skulle vilja donera lite för att kunna hjälpa mig är guld värt. Många bäckar små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0